Máte potíže s registrací?

Podívejte se na nejčastější situace a jejich řešení.


Zobrazuje se vám při otevření aplikace pouze tato obrazovka?

Aplikace se právě aktualizuje, vydržte cca 30 sekund, případně appku zavřte a otevřte znovu.


Nezobrazuje se vám při registraci k prokliku tlačítko "Vytvořit účet"?

Na 99,9 % se neshoduje heslo v obou kolonkách. Napište heslo znovu a přesvědčte se, že ho přepisujete zcela správně.


Zobrazil se vám při přihlašování tento banner?

SCREEN 1
Vypršel vám čas pro ověření vašeho emailu autentizačním kódem, který je platný 30 minut. Zkuste se tedy registrovat znovu.

Druhá možnost je, že vypršel časový limit pro vaši registraci, stačí kliknout do jakékoliv kolonky a např. smazat a znovu napsat jeden znak a znovu kliknout na tlačítko "Vytvořit účet".

SCREEN 2
Vypršel časový limit pro vaše přihlášení, stačí kliknout do jakékoliv kolonky a např. smazat, znovu napsat jeden znak a znovu kliknout na tlačítko "Přihlásit se".


Zobrazil se vám při přihlašování tento banner?

V aplikaci ještě nejste registrovaní. Nejprve si vytvořte účet a prověďte registraci, teprve poté se můžete přihlásit.

Pokud v aplikaci už účet máte a tento banner se vám při přihlašování zobrazuje, pak na 99,9 % nepíšete správně svůj email.


Nepřišel vám aktivační kód na email?

Zkontrolujte si také složku Spam a Hromadná pošta, v případě Gmailu složku Promo akce. Stává se, že email s aktivačním kódem spadne do těchto složek. 

Pokud by ti aktivační kód nepřišel nejdéle do 30 minut, proveďte registraci znovu, aby vám mohl být odeslán nový kód. Pokud ani tak aktivační kód nepřichází, napište nám prosím na podpora@fly-away.cz


Máte zaplaceno předplatné PREMIUM účtu, ale v aplikaci se vám stále zobrazuje ZÁKLADNÍ účet?

V aplikaci jsem nejprve využíval/a ZÁKLADNÍ účet a poté přešel/a na PREMIUM.

Váš PREMIUM účet bude aktivní následující den ráno. Aplikace si platby uživatelů automaticky kontroluje vždy v průběhu noci.

Platím předplatné, ale v aplikaci nemám aktivní PREMIUM účet.

Zkontrolujte si prosím, jestli neexpirovala vaše karta, případně jestli je na ni dostatečná finanční částka, na předplatné je potřeba 69 Kč. Nebo pokud jste kartu změnili, bohužel je třeba, abys vytvořili novou objednávku (k číslu vaší karty my nemáme přístup). Vytvořit novou objednávku >>

Pokud víte, že vám platba odešla, napište nám prosím svůj email, kterým jste v aplikaci registrovaní a podíváme se, kde je problém. Pište na podpora@fly-away.cz

Přihlašuji se do aplikace poprvé (po první úhradě předplatného).

Váš PREMIUM účet bude aktivní okamžitě.


Máte jiný problém?

Napište nám na podpora@fly-away.cz