Máte potíže s přihlášením?

Podívejte se na nejčastější situace a jejich řešení.


Zobrazuje se vám při otevření aplikace pouze tato obrazovka?

Aplikace se právě aktualizuje, vydržte cca 30 sekund, případně appku zavřte a otevřte znovu.


Zobrazil se vám při přihlašování tento banner?

Na 99,9 % nepíšete správně svůj email, přesvědčte se, že email je správně.


Zobrazil se vám při přihlašování tento banner?

Vypršel časový limit pro vaše přihlášení, stačí kliknout do jakékoliv kolonky a např. smazat, znovu napsat jeden znak a znovu kliknout na tlačítko "Přihlásit se".


Máte zaplaceno předplatné PREMIUM účtu, ale v aplikaci se vám stále zobrazuje ZÁKLADNÍ účet?

V aplikaci jsem nejprve využíval/a ZÁKLADNÍ účet a poté přešel/a na PREMIUM.

Váš PREMIUM účet bude aktivní následující den ráno. Aplikace si platby všech uživatelů automaticky kontroluje vždy v průběhu noci.

Platím předplatné, ale v aplikaci nemám aktivní PREMIUM účet.

Zkontrolujte si prosím, jestli neexpirovala vaše karta, případně jestli je na ni dostatečná finanční částka, na předplatné je potřeba 69 Kč. Nebo pokud jste kartu změnili, bohužel je třeba, abyste vytvořili novou objednávku (k číslu vaší karty my nemáme přístup). Vytvořit novou objednávku >>

Pokud víte, že vám platba odešla, napište nám prosím svůj email, kterým jste v aplikaci registrovaní a podíváme se, kde je problém. Pište na podpora@fly-away.cz

Přihlašuji se do aplikace poprvé (po první úhradě předplatného).

Váš PREMIUM účet bude aktivní okamžitě.


Máte jiný problém?

Napište nám na podpora@fly-away.cz